Eugen34 scrie:Am dat nici nu mai stiu cate testari la frig cu gr 13 , ultima testare a fost numai pentru R-1234YF , din punctul meu de vedere se incarca . functioneaza la fel ca un aer conditionat auto cu R134 a , difera cuplele si bateria , dar in testare si pe tabla am avut baterie dedicata o pun sa o vada colegii , pun ambele manometre deci nimic nou sub soare cand cunosti
Discutam cu colegii in pauza prin service nu gasesti frigotehnist calificat , robotelul face legea fac presiune ciudatii cu aer comprimat de umflat roti acesta le este nivelul
Eram la practica in biroul domnului ing pun poze in avampremiera
Din cate vad v-ati miscat cel mai repede pe piata formarii profesionale si abordati intens cei mai noi refrigeranti
Modelul HFO-1234yf a fost dezvoltat pentru a se conforma Directivei europene 2006/40 / CE, care a intrat în vigoare în 2011, cerând ca toate platformele de mașini noi de vânzare în Europa să utilizeze un agent frigorific în sistemul AC cu un GWP sub 150.
HFO-1234yf, care are un GWP de 100 de ani mai mic decât R134A , produsul actual utilizat în sistemele de automobile AC Aceasta înseamnă că producătorii de automobile nu ar trebui să facă modificări semnificative în liniile de asamblare sau în modelele sistemului vehiculului pentru a se potrivi produsului. HFO-1234yf are cel mai mic cost de comutare pentru producătorii de automobile printre alternativele propuse în prezent, deși costul inițial al produsului este mult mai mare decât cel al R-134a. Produsul ar putea fi manipulat în magazinele de reparații în același mod ca și R-134a, deși ar necesita un echipament specializat diferit pentru a efectua serviciul. Unul dintre motive este inflamabilitatea ușoară a HFO-1234yf. O altă problemă care afectează compatibilitatea dintre sistemele HFO-1234yf și R-134a este alegerea uleiului lubrifiant. Uleiul de lubrifiere actual indică semne de deteriorare a plasticului și a aluminiului și probleme cu sănătatea, inclusiv uscăciunea gurii, erupții cutanate și dureri în gât, printre alte efecte.
La scurt timp după confirmarea de la producătorii de automobile că HFO-1234yf ar fi adoptat ca înlocuitor al agentului frigorific de climatizare auto R-134a, Honeywell și DuPont au anunțat în comun construirea unei instalații de producție în Changshu , provincia Jiangsu, China, pentru a produce HFO-1234yf. În plus, Honeywell construiește o nouă fabrică în Geismar, Louisiana , SUA, pentru a produce noul agent frigorific.