Acum este Mar Apr 23, 2019 12:26 am

forum.cursuridecalificareacreditate.ro

Discutii legate de: Frigotehnisti ,Instalatori si Electricieni

Refrigerantul ecologic auto R-1234yf este inflamabil

Avatar utilizator
 
Mesaje: 29
Membru din: Dum Mar 11, 2018 4:50 pm
Localitate: Putineiu

Re: Refrigerantul ecologic auto R-1234yf este inflamabil

Mesaj de MandaV » Dum Mar 11, 2018 4:52 pm

cand dam testarea de freon inflamabil R-1234yf

Avatar utilizator
 
Mesaje: 496
Membru din: Lun Mai 08, 2017 12:11 pm

Re: Refrigerantul ecologic auto R-1234yf este inflamabil

Mesaj de Iuliana SC MIPP » Lun Mar 12, 2018 11:43 am

MandaV scrie:cand dam testarea de freon inflamabil R-1234yf

Maxim sapt viitoare ,nu am printat testarile

Avatar utilizator
 
Mesaje: 12
Membru din: Mie Mar 14, 2018 2:13 pm

Re: Refrigerantul ecologic auto R-1234yf este inflamabil

Mesaj de Silev » Mie Mar 14, 2018 2:21 pm

Caracteristicile produsului
Ușor de inflamabil și netoxic cu o clasificare de siguranță a A2L
Compresoarele trebuie încărcate cu uleiuri de poliester modificate, contactați producătorul compresorului pentru mai multe informații
Capacitate de răcire similară cu R134a
Sistemele de climatizare care funcționează cu R1234yf (SolsticeTM yf) sunt de obicei mai eficiente din punct de vedere energetic decât tehnologiile concurente și reduc amprenta totală de carbon
GWP scăzut cu 4: 97% inferior cerinței Directivei UE privind aerul condiționat mobil (MAC) de mai puțin de 150 și 99,7% mai mică decât R134a
Oferă performanțe comparabile cu R134a în orice climă
Caracteristicile de presiune și temperatură sunt similare cu cele ale R134a
Trebuie folosit cu accesorii adecvate R1234yf
Impact minim asupra mediului

Avatar utilizator
 
Mesaje: 21
Membru din: Sâm Mar 17, 2018 3:41 pm

Re: Refrigerantul ecologic auto R-1234yf este inflamabil

Mesaj de Abalon » Sâm Mar 17, 2018 4:28 pm

Ar trebui sa remarcam :
Industria auto trece de la R-134a la alternative de generație următoare, preferabile din punct de vedere ecologic, cum ar fi agentul frigorific cunoscut comercial ca R-1234yf .
Bine de retinut
Mai mult de 15 milioane de autoturisme folosesc folosind R-1234yf și, până la sfârșitul anului 2018, numărul de mașini în circulație la nivel global, folosind R-1234yf va ajunge la peste 40 de milioane. Estimarile spun ca aproape 50% din mașinile modelului din anul 2017 vândute pe piața americană vor avea instalate în fabrică sisteme R-1234yf pe traseul frigorific . În plus, constructorii Europeni au selectat de asemenea R-1234yf ca refrigerant de ultima generație A / C la alegere.

"Pe măsură ce cererea de soluții de răcire cu impact redus asupra mediului crește în întreaga lume,
Soluții preferate de răcire, cum ar fi R-1234yf citez un inalt oficial:,este problematic din lipsa de tehnicieni calificati si capabili sa poata instala și deservi R-1234yf în vehiculele care vin la serviceul lor".

Avatar utilizator
 
Mesaje: 19
Membru din: Dum Mar 25, 2018 11:10 am

Re: Refrigerantul ecologic auto R-1234yf este inflamabil

Mesaj de Eugen34 » Dum Mar 25, 2018 11:17 am

Am dat nici nu mai stiu cate testari la frig cu gr 13 , ultima testare a fost numai pentru R-1234YF , din punctul meu de vedere se incarca . functioneaza la fel ca un aer conditionat auto cu R134 a , difera cuplele si bateria , dar in testare si pe tabla am avut baterie dedicata o pun sa o vada colegii , pun ambele manometre deci nimic nou sub soare cand cunosti
Discutam cu colegii in pauza prin service nu gasesti frigotehnist calificat , robotelul face legea fac presiune ciudatii cu aer comprimat de umflat roti acesta le este nivelul

Eram la practica in biroul domnului ing pun poze in avampremiera
Fişiere ataşate
20180322_115002 (Mobile).jpg
testari refrigeranti inflamabili inclus r-1234yf
20180322_115002 (Mobile).jpg (75.54 KiB) Vizualizat de 479 ori
20180322_114340 (Mobile).jpg
tot testari freoni inflamabili
20180322_114340 (Mobile).jpg (91.63 KiB) Vizualizat de 479 ori
20180322_114203 (Mobile).jpg
toti stim sa citim bateria dedicata de r-1234yf stim presiunea de vaporizare si presiunea de condensare
20180322_114203 (Mobile).jpg (74.38 KiB) Vizualizat de 479 ori

Avatar utilizator
 
Mesaje: 25
Membru din: Mie Mar 28, 2018 1:54 pm
Localitate: Pantelimon

Re: Refrigerantul ecologic auto R-1234yf este inflamabil

Mesaj de Dini34 » Mie Mar 28, 2018 1:58 pm

Eugen34 scrie:Am dat nici nu mai stiu cate testari la frig cu gr 13 , ultima testare a fost numai pentru R-1234YF , din punctul meu de vedere se incarca . functioneaza la fel ca un aer conditionat auto cu R134 a , difera cuplele si bateria , dar in testare si pe tabla am avut baterie dedicata o pun sa o vada colegii , pun ambele manometre deci nimic nou sub soare cand cunosti
Discutam cu colegii in pauza prin service nu gasesti frigotehnist calificat , robotelul face legea fac presiune ciudatii cu aer comprimat de umflat roti acesta le este nivelul

Eram la practica in biroul domnului ing pun poze in avampremiera




Din cate vad v-ati miscat cel mai repede pe piata formarii profesionale si abordati intens cei mai noi refrigeranti

Modelul HFO-1234yf a fost dezvoltat pentru a se conforma Directivei europene 2006/40 / CE, care a intrat în vigoare în 2011, cerând ca toate platformele de mașini noi de vânzare în Europa să utilizeze un agent frigorific în sistemul AC cu un GWP sub 150.

HFO-1234yf, care are un GWP de 100 de ani mai mic decât R134A , produsul actual utilizat în sistemele de automobile AC Aceasta înseamnă că producătorii de automobile nu ar trebui să facă modificări semnificative în liniile de asamblare sau în modelele sistemului vehiculului pentru a se potrivi produsului. HFO-1234yf are cel mai mic cost de comutare pentru producătorii de automobile printre alternativele propuse în prezent, deși costul inițial al produsului este mult mai mare decât cel al R-134a. Produsul ar putea fi manipulat în magazinele de reparații în același mod ca și R-134a, deși ar necesita un echipament specializat diferit pentru a efectua serviciul. Unul dintre motive este inflamabilitatea ușoară a HFO-1234yf. O altă problemă care afectează compatibilitatea dintre sistemele HFO-1234yf și R-134a este alegerea uleiului lubrifiant. Uleiul de lubrifiere actual indică semne de deteriorare a plasticului și a aluminiului și probleme cu sănătatea, inclusiv uscăciunea gurii, erupții cutanate și dureri în gât, printre alte efecte.

La scurt timp după confirmarea de la producătorii de automobile că HFO-1234yf ar fi adoptat ca înlocuitor al agentului frigorific de climatizare auto R-134a, Honeywell și DuPont au anunțat în comun construirea unei instalații de producție în Changshu , provincia Jiangsu, China, pentru a produce HFO-1234yf. În plus, Honeywell construiește o nouă fabrică în Geismar, Louisiana , SUA, pentru a produce noul agent frigorific.

 
Mesaje: 8
Membru din: Dum Apr 01, 2018 7:41 pm

Re: Refrigerantul ecologic auto R-1234yf este inflamabil

Mesaj de duran » Dum Apr 01, 2018 8:02 pm

Foarte utile testarile , am invatat sa citesc si freonul R-1234YF le-am avut pe testari , cea mai tare a fost testarea cu statia de sudura ;)

Avatar utilizator
 
Mesaje: 16
Membru din: Lun Apr 02, 2018 9:32 pm

Re: Refrigerantul ecologic auto R-1234yf este inflamabil

Mesaj de Rene » Lun Apr 02, 2018 9:54 pm

Sistemele care utilizează senzorul de temperatură a aerului pentru controlul vaporizarii freonului nu pot fi afectate de schimbarea de la R-1234yf la R-134a.

Avatar utilizator
 
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Apr 07, 2018 7:13 pm

Re: Refrigerantul ecologic auto R-1234yf este inflamabil

Mesaj de Calin23 » Sâm Apr 07, 2018 7:30 pm

Nu am intalnit inca sa incarc / completez cu freon R-1234yf Dar din cate am citit pe site deja ma descurc presiunile le stiu , in rest ok

Avatar utilizator
 
Mesaje: 23
Membru din: Mar Apr 10, 2018 7:19 pm
Localitate: Mostistea

Re: Refrigerantul ecologic auto R-1234yf este inflamabil

Mesaj de Arty » Mar Apr 10, 2018 7:21 pm

testarile date la frig pentru freonul R-1234yf sunt foarte utile deja pleci cu un mare avantaj ,am vazut service autounde baga aer de la compresor de umflat roti si fac proba de presiune ,niste pacalici

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Date legate de inscrieri, cursuri , sediu . Politica de Confidentialitate

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator