Abalon scrie:Ar trebui sa remarcam :
Industria auto trece de la R-134a la alternative de generație următoare, preferabile din punct de vedere ecologic, cum ar fi agentul frigorific cunoscut comercial ca R-1234yf .
Bine de retinut
Mai mult de 15 milioane de autoturisme folosesc folosind R-1234yf și, până la sfârșitul anului 2018, numărul de mașini în circulație la nivel global, folosind R-1234yf va ajunge la peste 40 de milioane. Estimarile spun ca aproape 50% din mașinile modelului din anul 2017 vândute pe piața americană vor avea instalate în fabrică sisteme R-1234yf pe traseul frigorific . În plus, constructorii Europeni au selectat de asemenea R-1234yf ca refrigerant de ultima generație A / C la alegere.
"Pe măsură ce cererea de soluții de răcire cu impact redus asupra mediului crește în întreaga lume,
Soluții preferate de răcire, cum ar fi R-1234yf citez un inalt oficial:,este problematic din lipsa de tehnicieni calificati si capabili sa poata instala și deservi R-1234yf în vehiculele care vin la serviceul lor".
Manea.Florea scrie:VirgilAndronache scrie:Pe la servisuri sunt niste ciudati care nu au habar de frigotehnie , manevreaza un dispozitiv automat el face tot , Am intrat in vorba cu unul din ei , era jalnic nu stia nici macar cum functioneaza , baga R134 in locul lui R-1234yf Am ramas socat
Sunt pățit cu ei .am un Logan cu R-1234yf
SicaSica scrie:Abalon scrie:Ar trebui sa remarcam :
Industria auto trece de la R-134a la alternative de generație următoare, preferabile din punct de vedere ecologic, cum ar fi agentul frigorific cunoscut comercial ca R-1234yf .
Bine de retinut
Mai mult de 15 milioane de autoturisme folosesc folosind R-1234yf și, până la sfârșitul anului 2018, numărul de mașini în circulație la nivel global, folosind R-1234yf va ajunge la peste 40 de milioane. Estimarile spun ca aproape 50% din mașinile modelului din anul 2017 vândute pe piața americană vor avea instalate în fabrică sisteme R-1234yf pe traseul frigorific . În plus, constructorii Europeni au selectat de asemenea R-1234yf ca refrigerant de ultima generație A / C la alegere.
"Pe măsură ce cererea de soluții de răcire cu impact redus asupra mediului crește în întreaga lume,
Soluții preferate de răcire, cum ar fi R-1234yf citez un inalt oficial:,este problematic din lipsa de tehnicieni calificati si capabili sa poata instala și deservi R-1234yf în vehiculele care vin la serviceul lor".
freonul o fi bun dar ii strica reputatia inflamabilitatea
Babanea scrie:am gasit pe net putine informatii despre Refrigerantul ecologic auto R-1234yf este inflamabil Va admir preocuparea pentru tot ce este nou
Înapoi la Date legate de inscrieri, cursuri , sediu . Politica de Confidentialitate
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori