Acum este Sâm Mai 18, 2024 9:50 pm

forum.cursuridecalificareacreditate.ro

Forum Tehnic : Frigotehnisti ,Instalatori ,Electricieni si Sisteme Fotovoltaice

AC auto ,conducta AL sudata cu tekro , T ref=4,1 C

Clipuri Video Cursuri Frigotehnisti pe teren la diferite Societati
Avatar utilizator
 
Mesaje: 593
Membru din: Dum Feb 23, 2014 8:51 am
Localitate: Bucuresti

AC auto ,conducta AL sudata cu tekro , T ref=4,1 C

Mesaj de Ing. Olteanu Mircea » Dum Aug 24, 2014 12:09 pm

Din cate mai tin minte am avut acum 1-2 luni o intilnire cu fostii cursanti (gr 9 si 10 ) d-l Sandu a venit cu masina dimineata ii rezolvase AC dar la intilnirea cu colegii nu mai functiona .
Aveam o singura poza cu masina eram cu totii in jurul ei , i-am bagat " o gura de refrigerant " sa poata cupla comp deoarece manometrele erau pe O ,din pacate se auzea cum pierdea la o conducta de aluminiu care frecase de caroserie

Cu putina indemanare d-l Sandu a rezolvat cu ajutorul unui electrod Tekro si masina are AC super ok



Se vad cei doi robineti de cap de furtun ,vacumarea se face pe ambele cai PI si PJ deoarece asa a invatat d-l Sandu la scoala

Celebrul termometru de 12 Lei este la datorie ,se vede temperatura pe refulare tr 2
Fişiere ataşate
Conducta AC auto fisurata.jpg
Deoarece s-a frecat de caroserie conducta de aspiratie s-a fisurat La capete etansarea se facea cu oringuri de cauciuc special le recomand pe cele verzi
Ca o recomandare este bine inainte de sudura cu Super Al sau Tekro sa curatati locul de imbinare cu o periuta de inox seamana cu periuta de dinti dar tot suportul este din lemn .Recomand multa atentie cind faceti sudura diferenta de temperatura intre cele doua metale este de 50 70 C Este bine sa fiti informati si sa cititi prospectul materialului folosit ,deoarece sunt electrozi care se topesc la 400 C si Aluminiul se topeste in jurul la 650C Am sa atasez si niste poze cu o aplicatie unde au fost facute 2 suduri
Conducta AC auto fisurata.jpg (60.54 KiB) Vizualizat de 1085 ori
AC auto 1.jpg
Conducta sudata cu Tekro a fost montata ,recomand obligat sa schimbati oringurile de etansare ,Cele mai bune sunt cele verzi
AC auto 1.jpg (92.43 KiB) Vizualizat de 1085 ori
AC auto 2.jpg
Bateria de manometre este cuplata la Valvele adaptoare ,Traseul frigorific este vacumat cel mai ok sa faci cum ai invatat la scoala pe 2 cai
AC auto 2.jpg (80.41 KiB) Vizualizat de 1085 ori
AC auto 3.jpg
Dupa proba de etansare si vacumare urmeaza incarcarea cu refrigerant ,cantitatea necesara este scrisa pe eticheta sub capota sau o gasiti in materialul suplimentar primit de la mine unde aveti cantit necesare de refrigerant si uleiul folosit de compresor ,pe diferite tipuri de masini Gasiti modelul masinii si stiti cate grame sa bagati daca nu aveti etciheta
Termometrul se baga in grila de regula se folosesc 2 bucati ,la mijlocul bordului si la pasager .Temperatura de refulare in jurul la 5,6 C
AC auto 3.jpg (69.46 KiB) Vizualizat de 1085 ori
Lector Inginer Olteanu Mircea
Formator si Indrumator Cursuri de Calificare Frigotehnisti,Instalatori si Electricieni
http://www.cursuridecalificareacreditate.ro
http://www.cursurifrigotehnisti.ro/

Înapoi la Practica Cursuri Frigotehnisti video

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator