Nu pot sa va dau un sfat deoarece dvs nu sunteti de specialitate sa remediati singur
Din cate am citit aveti niste specialisti prin zona care au incarcat repetat circuitul sa va linisteasca au zis ca este ok
-Recomandarea mea :nu le mai calcati pragul
Sa presupunem ca Daniel (il gasiti pe forum ) cumpara o masina de ocazie ca a dvs ,vanzatorul baiat destept inainte sa o marite a chemat un "frigotehnist" sa ii dea 5 guri de " freon ",stiti povestea : masina a fost a unui popa ,si popa nu avea carnet ,,,,, pune si Daniel bat 2/10 ok
dupa 5 luni in care Daniel nu a pornit AC-ul pune bateria si
arata 0
Ce face Daniel ca trebuie sa plece la Costinesti cu prietena si stiti cum sunt femeile
:
va specific
Daniel este calificat :
Electrician
Frigotehnist
Tehn automatizari
Are si un prieten calificat mecanic
Daniel ia harbul si se duce la spalatorie ii spala motorul si ce are prin fata radiat,cond fara sa le indoaie tolele ,baietii stiu meserie
Dupa ce se usuca masina ramane luna
Daniel pune bateria de manom ,care arata tot 0 deci a deranjat de pomana recuperatorul ca nu are ce recupera Nu are azot la disp sa ii faca proba
o vac 50-60 min ca asa a invatat (30 min un biet frigider)
Daniel incearca sa identifice tipul de refrigerant
-Nu gaseste eticheta :
Daniel a primit la scoala un dvd cu 4 G inf printre care si tipuri de masini cu tip ulei/ml in comp si cant de refr deci este boier
-Gaseste eticheta
sa zicem R134 750 gr
Daniel are subst de contrast ochelari galbeni si o lanterna cu UV
Daniel citeste instr de folosire la subst de contrast si face o socoteala
ml,,,,,,,,,,,,,,1Kg
xml............0,75 kg
Incarca in disp special cat a iesit din calcul si ii inject in circ frigorific
Daniel incarca AC auto cum a invatat la scoala
Daniel gaseste la UV 10 pori in teava nu unul ca dvs
Presupunem ca mecanicul lui Daniel si-a scos maseaua de minte si nu este bun de nimic In ac caz Daniel nu are voie sa umble la masina ca nu este calificat mecanic auto
Bietul Daniel pleaca la mare cu teava de Al facuta ciur ,Daniel pune in masina si scule de frig si o butelie de R134 ,ca la casa omului
Presupunem ca dupa 10 zile se intoarce cu masina seara pe racoare sa nu fie nevoit sa incarce iar
Alunge la Zimnicea cheama mecanicul aduce recuperatorul dar nu mai are ce recupera ,asta este
Scot impreuna teava buclucasa Daniel stie sa sudeze cu electrozi speciali tekro si gata teava este ca noua
Pune oringuri noi (verzi ) string cu bun simt
Daniel vrea sa incarce instalatia dar se lasa pagubas la scoala a invatat ca uleiul este miscibil cu refrig deci prin cei 10 pori nu se stie cat ulei a pierdut
-Demont comp si il goleste 4 ore pana iese ultima picatura in loc de 300 ml ulei gaseste 240 ml cu ce o mai fi ca un film pe tevi Daniel zice ca a avut zile bietul compresor
-Daniel are un bidon de 2 l de ulei de comp de frigider R134 care ii face cu ochiul ,tentatia este mare dar el a invatat la scoala ca sunt regimuri diferite de funct ,asa ca Daniel cumpara ulei dedicat comp respectiv chit ca este dublu ca pret fata de un ulei univ de comp auto
Restul operatiilor au fost descrise mai sus
caut o poza cu un frigider unde Daniel a sudat doua tevi de Al