Acum este Joi Apr 18, 2024 7:31 pm

forum.cursuridecalificareacreditate.ro

Forum Tehnic : Frigotehnisti ,Instalatori ,Electricieni si Sisteme Fotovoltaice

Strada alimentata in mono fazic

Aici cursanti pot expune ce nelamuri sau intrebari au legat de cursul Electricieni
Avatar utilizator
 
Mesaje: 5
Membru din: Dum Apr 02, 2017 12:18 am

Strada alimentata in mono fazic

Mesaj de Marian gr 7 EMJT » Dum Apr 02, 2017 12:25 am

Am fost la tara la ai mei si acum de cand sunt si electrician m-am uitat la stalpi pe strada si uitati ce am gasit :toata strada alimentata pe monofazic si strada are 600 m ,au oameni de toate prin batatura ,pompe sa ude zarzavatul Este adevarat au curent garla ,tensunea mai scade sub 200 v ,cred ca la pastele cailor schimba astia reteaua
A vrut un vecin de langa mine sa bage trifazic pai il obligau sa aduca de la trafo dar sa duca tot satul
Fişiere ataşate
Strada alimentata cu monofazic.JPG
Sper sa nu ma insel dar pe starada la bunica sunt 3 conductoare F,N si cond de iluminat public deci ac faza si duce o strada intreaga Ce bine este sa vina cursantul la scoala
Strada alimentata cu monofazic.JPG (115.71 KiB) Vizualizat de 1005 ori

Avatar utilizator
 
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 18, 2017 7:16 pm
Localitate: Pitesti

Re: Strada alimentata in mono fazic

Mesaj de ZicuB » Joi Iun 29, 2017 11:06 pm

Am vazut si eu la tara aceasta metoda din pacate cam greu sa le faci o echilibrare a puterilor pe faze ,o strada este dusa pe o faza si nul alta strada pe alta faza si nul si tot asa ,postul trafo merge dezechilibrat

Avatar utilizator
 
Mesaje: 12
Membru din: Lun Iul 27, 2015 12:33 am

Re: Strada alimentata in mono fazic

Mesaj de Ronin » Joi Iul 27, 2017 2:32 am