Acum este Mie Mai 15, 2024 2:08 am

forum.cursuridecalificareacreditate.ro

Forum Tehnic : Frigotehnisti ,Instalatori ,Electricieni si Sisteme Fotovoltaice

Esecuri... De data asta comercial - juridice

Aici cursanti pot expune ce nelamuri sau intrebari au legat de cursul de Frigotehnie
Avatar utilizator
 
Mesaje: 16
Membru din: Mar Sep 01, 2015 2:48 pm
Localitate: Miercurea Ciuc ,Brasov

Esecuri... De data asta comercial - juridice

Mesaj de Colder.ro » Dum Iun 26, 2016 11:51 am

Iarasi esecuri... Dar de data asta de alta natura...

De prin mai am fost contactat de un client dintrun alt oras... Ca a achizitionat doua ac uri daikin de la un retailer, si ca eu am fost recomandat de vanzator pentru montaj.

Eu nici nu am auzit de acea firma care a vandut, m-am bucurat enorm, in primul rand ca pot sa lucrez pe un daikin de 2200 ron, si ca sunt atat de faimos ca sunt recomandat :))

Am instalat cele doua aparate ... Ca la carte... Frumos, cu traseul in canal cablu, etc...

A doua zi primesc un telefon de la client ca unul dintre ele nu incalzeste ... Am mers la fata locului, am sunat vanzatorul, care ma pus in legatura cu un reprezentant daikin, am facut toate verificarile, am constatat ca senzorul ntc din ui este defect. Practic mecanic frigotehnic functiona, doar ventilatorul din ui nu pornea.

Am comandat un senzor nou, am astepta cca o saptamana cand am schimbat la a doua vizita am constat ca acum ventilaorul, in mod incalzirr merge in cea mai lenta treapta de finctionare ...

Dat fiind faptul ca nu aveam alt indiciu, si fara sa deschid carcasa ue... Am evacuat agentul grigorific, am facut proba de presiune atat cu azot, cat si in vacuum. Era perfect... Am reincarcat ka gram cu cantarul, am pornit ... Tot nu a mers ventilatorul in mod heat pump...

Bineinteles, aparatul avand un sistem de auto diagnoza destul de amplilu, am tot verificat, nu am primit nici o eroare , nici la presoune , nici la tempereturi...

In acest moment vanzatorul a decis sa demontez aparatul, si sa trimit inapoi ...

Dat fiind acest fapt, am considerqt ca este timpul sa facturez interventiile mele, am cerut date de facturare, si am trimis facturile lipit de ambalajul de pe ui...

Bineinteles fiecare interventie a fost perfect documentat, sub stampila si semnatura mea...

Am primit cateva telefoane de la service autorizat, unde am tot dat explicatii la ceea ce am scris deja in fisa...

Am fost sunat de client ca trebuie sa semnez garantia vanzatorului, fara acesta aparatul nu se considera montat, si nu pot cere piese de la daikin.

La un moment dat am primit un mail ca apatatul nu are nimic a fost recarvasat (pentru ca am decupat partea laterala pentru traseu, cum este si normal). In acest moment am semnalat ca nu sunt dispus sa remontez fara achitatea facturilor de interventie.

Ca si raspuns mi sa semnalat ca singura problema a aparatului a fost ca in ue au fost doar vapori , si ca functioneza dupa reincarcare si la ora actual pe bancul de lucru ... (deci clientul a primit alt aparat), astfel este o greseala de a mea, si numi vir achita facturile, mai ales ca prin garantie am acceptat faptul ca eu o sa fac servusarile (dar gratis ? Pentru vicii ascunse ?)

Eu, buneinteles, dat fiind faptul ca nu stiam cum recationeaza cimpresorul la vacuum, la demontare, nu am tras agentul frigorific inapoi, doar am inchis robinetii, si ue era pe presiune statica...

Nu am executat nici o miscare de surubelnita fara acordul vabzatorului, sau a fabricantului...

Bineinteles , am discutat si cu un jurist specializat in conflicte comerciale, mi a confirmat ca serviciile sunt executate la comanda clientului, sumele facturate sunt licite, si ca se poate rezolva prin cateva scrisori recomandate ...

Momentan clientul sta cu noul ac in cutie si cu traseu monntat... Eu nu pot sal remontez, pentru ca nu consider ca este ok sa raspund pentru vicii de fabricatie ...
Andras-Attila, Biro
Manager Colder.ro
0040 740 090 990
http://www.colder.ro

Avatar utilizator
 
Mesaje: 593
Membru din: Dum Feb 23, 2014 8:51 am
Localitate: Bucuresti

Re: Esecuri... De data asta comercial - juridice

Mesaj de Ing. Olteanu Mircea » Dum Iun 26, 2016 12:08 pm

Colder.ro scrie:Iarasi esecuri... Dar de data asta de alta natura...

De prin mai am fost contactat de un client dintrun alt oras... Ca a achizitionat doua ac uri daikin de la un retailer, si ca eu am fost recomandat de vanzator pentru montaj.

Eu nici nu am auzit de acea firma care a vandut, m-am bucurat enorm, in primul rand ca pot sa lucrez pe un daikin de 2200 ron, si ca sunt atat de faimos ca sunt recomandat :))

Am instalat cele doua aparate ... Ca la carte... Frumos, cu traseul in canal cablu, etc...

A doua zi primesc un telefon de la client ca unul dintre ele nu incalzeste ... Am mers la fata locului, am sunat vanzatorul, care ma pus in legatura cu un reprezentant daikin, am facut toate verificarile, am constatat ca senzorul ntc din ui este defect. Practic mecanic frigotehnic functiona, doar ventilatorul din ui nu pornea.

Am comandat un senzor nou, am astepta cca o saptamana cand am schimbat la a doua vizita am constat ca acum ventilaorul, in mod incalzirr merge in cea mai lenta treapta de finctionare ...

Dat fiind faptul ca nu aveam alt indiciu, si fara sa deschid carcasa ue... Am evacuat agentul grigorific, am facut proba de presiune atat cu azot, cat si in vacuum. Era perfect... Am reincarcat ka gram cu cantarul, am pornit ... Tot nu a mers ventilatorul in mod heat pump...

Bineinteles, aparatul avand un sistem de auto diagnoza destul de amplilu, am tot verificat, nu am primit nici o eroare , nici la presoune , nici la tempereturi...

In acest moment vanzatorul a decis sa demontez aparatul, si sa trimit inapoi ...

Dat fiind acest fapt, am considerqt ca este timpul sa facturez interventiile mele, am cerut date de facturare, si am trimis facturile lipit de ambalajul de pe ui...

Bineinteles fiecare interventie a fost perfect documentat, sub stampila si semnatura mea...

Am primit cateva telefoane de la service autorizat, unde am tot dat explicatii la ceea ce am scris deja in fisa...

Am fost sunat de client ca trebuie sa semnez garantia vanzatorului, fara acesta aparatul nu se considera montat, si nu pot cere piese de la daikin.

La un moment dat am primit un mail ca apatatul nu are nimic a fost recarvasat (pentru ca am decupat partea laterala pentru traseu, cum este si normal). In acest moment am semnalat ca nu sunt dispus sa remontez fara achitatea facturilor de interventie.

Ca si raspuns mi sa semnalat ca singura problema a aparatului a fost ca in ue au fost doar vapori , si ca functioneza dupa reincarcare si la ora actual pe bancul de lucru ... (deci clientul a primit alt aparat), astfel este o greseala de a mea, si numi vir achita facturile, mai ales ca prin garantie am acceptat faptul ca eu o sa fac servusarile (dar gratis ? Pentru vicii ascunse ?)

Eu, buneinteles, dat fiind faptul ca nu stiam cum recationeaza cimpresorul la vacuum, la demontare, nu am tras agentul frigorific inapoi, doar am inchis robinetii, si ue era pe presiune statica...

Nu am executat nici o miscare de surubelnita fara acordul vabzatorului, sau a fabricantului...

Bineinteles , am discutat si cu un jurist specializat in conflicte comerciale, mi a confirmat ca serviciile sunt executate la comanda clientului, sumele facturate sunt licite, si ca se poate rezolva prin cateva scrisori recomandate ...

Momentan clientul sta cu noul ac in cutie si cu traseu monntat... Eu nu pot sal remontez, pentru ca nu consider ca este ok sa raspund pentru vicii de fabricatie ...

Daca aveti Altex prin zona pot sa va recomand sa montati AC-uri pentru ei ,daca sunteti interesat astept un tf pe privat
Lector Inginer Olteanu Mircea
Formator si Indrumator Cursuri de Calificare Frigotehnisti,Instalatori si Electricieni
http://www.cursuridecalificareacreditate.ro
http://www.cursurifrigotehnisti.ro/


Înapoi la Intrebari, Nelamuriri, Sugestii legate de cursurile de Frigotehnist

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator